A kampánycsomagról általában, röviden
Az igényekhez igazodva, kb. fél évente új kampánycsomagot készítek, amiben a kutatásaimon alapuló, legégetőbb piaci problémákra adok választ. A kampánycsomag tartalmát szerződésben rögzítjük, attól eltérni csak minimálisan, vagy felár ellenében tudok.
Boldogulj a Z generációs munkavállalóiddal!

Szervezeti diagnosztika
Teljes szervezeti diagnosztikát készítünk annak érdekében, hogy pontosan lássuk, mi a fejlesztendő és fejleszthető terület, és mi az, ami már most is jól működik, építkezhetünk rá.
A végeredmény egy általatok elfogadott akcióterv, amit a következő lépésekben hajtunk végre.
Amennyiben a diagnosztika olyan problémákra is rávilágít, amelyekre jelen kampánycsomag nem nyújt teljeskörű megoldást, arról egy új beszélgetést indítunk. Az őszinte kommunikációban hiszek, minden lehetőségre nyitott vagyok, ami mindkét félnek komfortos.

Rapid coaching a Z generációs munkavállalókkal
Ahhoz, hogy fel tudjuk mérni, valóban van-e súrlódás a szervezeten belüli munkavállalók között, először rövid, 30-40 perces coaching alkalmakon hallgatom meg mind a Z, mind pedig a nem Z generációhoz tartozó munkavállalókat.
A pontosabb kép érdekében a beszélgetéseket megelőzi egy személyiség- és két viselkedéselemző teszt, amelyek mentén a beszélgetések zajlanak majd – amennyiben nincs ellenvetés.
A csomag keretein belül maximum 10-10 fő generációnként, összesen maximum 25 fő.

Rapid coaching a nem Z generációs munkavállalókkal
Nincs zsákbamacska, minden generáció képviselőjével ugyanazt a beszélgetést folytatjuk le, annak érdekében, hogy transzparens legyen a közös munka.
A rapid coachingok sorrendje akármilyen lehet, leginkább a csapat ráérésétől tesszük függővé egy közös egyeztetésen.
Természetesen a személyiség- és viselkedésteszteket minden generációval kitöltjük – amennyiben nincs ellenvetés.
A csomag keretein belül maximum 10-10 fő generációnként, összesen maximum 25 fő.

Vezetői coaching – projektvezetőktől a felsővezetőkig
A vezetői lét óriási rugalmasságot követel, legyen szó akár a cég, akár a csapat vagy projekt vezetéséről.
A generációs feszültségek óriási befolyással vannak a mindennapokra, amely negatív hatásaival először a projektvezetők, majd a csapatok vezetői, végül a felsővezetők szembesülnek.
Ezek könnyebb átéléséhez, megoldásához nyújtok segítő kezet (és fület), valamint olyan praktikus, kézzel fogható és azonnal beépíthető tippeket, amivel hatékonyan meg tudjátok tartani a professzionális vezetéshez szükséges plusz motivációt.

Csapatkohézió erősítése, a különböző generációk erősségeinek kiaknázása
Amikor már jól látszik, mik a csapaterősségek, és mik azok, amik különösen jellemzők a szervezeten belüli generációkra, elkezdjük ezeket az erősségeket kihasználni, a közös célok eléréséhez a lehető legjobban kamatoztatni.
Ennél a lépésnél a legszorosabban együttműködő munkatársakat osztjuk kisebb, maximum 8 fős csoportokba, annak érdekében, hogy minden gondolat érvényt szerezhessen. A csoportok közötti átjárás természetesen lehetséges, amennyiben a jobb együttműködés elérését szolgálja.

Rátok szabott segítő anyagok
Amellett, hogy a lehető legtovább kísérlek titeket, a teljes folyamat összes segítő anyagát, valamint még néhány, a jövőben is jól használható tippet gyűjtök nektek, hogy nélkülem is meg tudjátok tartani azt a kialakult, jobb szervezetet, amit együtt hoztunk létre.
Ezek az anyagok nem örökérvényűek, az emberek, csapatok dinamikája változhat, a szervezet fejlődik. Ha úgy érzitek, eljött az ideje egy újabb szintlépésnek, ezek az anyagok ugródeszkaként szolgálnak majd egy újabb közös munka előkészítéséhez.